رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی فارس گفت: ترویج و بسط فرهنگ مقاومت و انتفاضه و قدس باید همیشه به عنوان یک اصل خود را نشان دهد و جنایات رژیم صهیونیستی باید افشا شود.
کد خبر: ۹۶۱۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳ 05 May 2021

تابناک فارس به نقل از حوزه: حجت الاسلام محمد رضایی، پیش از ظهر امروز در نشست رسانه ای با اصحاب رسانه که به صورت مجازی برگزار شد، در خصوص برنامه های روز قدس اظهار کرد: امسال با توجه به موج چهارم و تهدید جدی نوع جدید ویروس کرونا، برنامه راهپیمایی روز قدس حتی در قالب موتوری و خودرویی نیز برگزار نمی‌شود.

وی در ادامه ضمن برشمردن حساسیت روز قدس، اضافه کرد: امسال به دلیل ابراز تمایل برخی از کشورهای عربی به رژیم صهیونیستی و کم کردن حساسیت صهیونیسم زدایی در منطقه همچنین ترور شخصیت‌های علمی و هسته‌ای کشور و شهادت سردار سلیمانی که رد پای رژیم اشغالگر در آن دیده می‌شود، از مجازی برگزار شدن این روز خبر داد.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: امسال با توجه به وضعیت کرونا و همه‌گیری این بیماری تجمع یا برنامه میدانی یا راهپیمایی نخواهیم داشت و راهپیمایی به صورت موتوری و خودرویی هم برگزار نخواهد شد.

وی روز قدس را یک روز حیاتی برای جهان اسلام دانست که برنامه‌های گرامیداشت آن تعطیل شدنی نیست، عنوان کرد: بهترین ظرفیت و فرصت برای انجام این کار استفاده از فضای مجازی است.

حجت الاسلام رضایی به برگزاری برنامه های روز قدس به صورت مجازی اشاره کرد و بیان داشت: حضور مردم در راهپیمایی مجازی، برگزاری مسابقات فرهنگی، نشست‌های تبیینی مجازی و پاسخگویی به برخی از شبهات درباره حمایت ایران از کشورهای مظلوم اسلامی مانند یمن و فلسطین را بخشی از برنامه‌های روز قدس امسال است.

وی با بیان اینکه برخی گمان کردند که با وجود بیماری منحوس کرونا روز قدس تحت شعاع قرار می‌گیرد و کمرنگ می‌شود، گفت: این موضوع هرگز اتفاق نخواهد افتاد و نظام جمهوری اسلامی هرگز مقابل اسرائیل و حمایت از مقاومت که هم ارزش دینی و انسانی دارد و یک تکلیف الهی است، کوتاه نمی‌آید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس خاطرنشان کرد: ترویج و بسط فرهنگ مقاومت و انتفاضه و قدس باید همیشه به عنوان یک اصل خود را نشان دهد و جنایات رژیم صهیونیستی باید افشا شود.

وی همچنین از برپایی نمایشگاه عکس در روز پنجشنبه در حرم مطهر احمدبن موسی (ع) و برگزاری یک برنامه در ساعت ۱۸:۳۰ بدون حضور مردم خبر داد که به صورت زنده از شبکه فارس پخش می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار